Summa sidvisningar

måndag 26 mars 2012

städ/tvätt dag

Jaha då var det måndag igen och verkligheten springer ikapp en bra fort. Självklart försov man sig idag men kom ändå i tid till skolan. Började direkt att städa när vi kom hem och fortsatte i tvättstugan som jag startade innan vi gick imorse. Tvättar mattorna gör jag oxå. Fy en jävla massa städande och tvättande idag. Men då slipper jag det imorgon och kan då njuta av våren (om det blir fint väder) och umgås med dom bästa istället.

Men just nu tog jag en paus för att städa med två rastlösa flickor går inte riktigt så bra. Jag städar och marodören Joleene river hela lägenheten igen. Måste göra rent på uteplatsen och känner jag. Blir nog sängen tidigt ikväll om jag ska fortsätta så här.

Satt precis och tittade på sista minuten resor för familjen. Huj det är dyrt oavsett hur eller vart man reser. Om vi sparar pengar nu så kanske vi har råd nästa år hahaha..
ja vi får väl se. Jag vill så mycket o göra allt samtidigt vill jag oxå. Men jag vet att jag knappt kan göra hälften av det jag vill göra detta år. Kämpa för det kan jag alltid göra.

Nej nu måste jag fortsätta. ska hinna med lunchen o få joleene att sova middag en stund, innan Adrian ska hämtas från skolan.

ha en fortsatt trevlig måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar