Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Jealousy


Det finns ingenting värre än när människor är äckligt falska och samtidigt tror att dom är så jävla märkvärdiga.
Istället är dom falska, fega uppnosiga små barn!!
He, Tala om för mig att jag ska komma direkt till dig om de är något jag stör mig på istället för att ta de öppet eller gå bakom ryggen på dig??
Du kan för fan inte ens stå för det du säger!! du förnekar det och sen tror du att du är så jävla vuxen.
I mina ögon är du inte annat än en liten skit, en liten jävla mes!
Kan för fan inte ens ta hand om dina egna problem och tycker att alla andra ska göra det åt dig?
Patetisk är du aså usch!!
Sen söker du efter lite dåliga nyheter o sniffa upp så att du kan sitta hemma på ditt äckliga arsel o le åt andras problem. Du borde verkligen titta dig i spegeln o se vad fan du har för problem!
Jag vet en hel del om dig o jag vet en jävla massa negativa saker om dig!
Men jag skiter i dig o allt som har med dig att göra.
Du är avundsjuk på att du inte har de lika bra som jag. Att ditt liv inte är lika kärleksfullt som mitt
JEALOUS!!!
hehehe jaa man bara skrattar åt en människa som du. Jag vänder nu ryggen om och låter dig stå där som en riktig dum liten tönt!!
du borde skämmas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar