Summa sidvisningar

torsdag 8 mars 2012

Förlåt mig

Jag är så ledsen att jag inte har skrivit här på ett tag. Det är väldigt mycket i mitt liv just nu och de är något jag inte kan ta här just nu. Jag är inte riktigt redo för det ännu så att säga. Men det är en tuff period och jag försöker hålla mig så stark jag bara kan, även om det är väldigt svårt vissa gånger.

Man kan inte alltid ha det bra i livet och för de mesta är det motgångar i mitt liv tycker jag. Men, jag ger inte upp. jag fortsätter kämpa tills jag blir nöjd med  mitt liv.
Många tankar flyger runt i huvudet på mig och jag står inför ett vägval där jag inte riktigt kan bestämma mig vilken väg jag ska ta. Det har fällts många tårar den här veckan och fler lär det komma. Kan känna att det kan vara skön att dom kommer, jag kanske blir starkare då.

Jag är väldigt glad att jag har mina nära och älskade vänner vid min sida. Vissa umgås man med mindre och vissa mer, men jag älskar dom alla lika mycket ändå. Jag är så tacksam och så glad för att jag har deras stöd. Jag trodde inte ens att jag hade så många vänner som verkligen brydde sig om mig ( säger ju mycket om mitt självförtroende). Jag älskar er så mycket..Ni får mig att kämpa ännu hårdare.

Mina älskade barn. Mamma älskar er så mycket. Jag gör allt i min makt för att ge er de bästa, ge er det just NI förtjänar i livet. Allt kommer att bli så bra mina älskade barn. Ni får mamma att kämpa vidare och se ljuset i tunneln. Jag älskar er.


♥J♥T♥J♥C♥C♥M♥S♥S♥Y♥

Mina älskade och underbara vänner. Ni betyder allt för mig. Ni vet vilka ni är ;)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar