Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Vilken helg...

förlååååt att jag inte har skrivit något här, men de har knappt funnits tid till de o när man väl har haft tid så har man varit så trött så man har somnat.

Vilken helg vi har haft =D. Vi har varit o hälsat på farmor, shoppat och varit på leklandet med barnen.
Fick guldbonus på hm så jag fick 550kr att handla för där =D. Och för en gång skull så handlade jag kläder till bara mig själv. kändes så skönt att kunna göra det. Spelade spel med barnen gjorde jag o brorsan igår innan läggdax oxå. vi hade jätte roligt faktist =).
Har ju inte kunnat lägga in bilder eftersom jag glömde min kamera hos farmor igår.. men ska dit på torsdag så då kan jag hämta den.

Imorgon ska vi fixa ett nytt leg åt mig och sen på eftermiddan ska vi till Sandra och hälsa på =). Fullt upp hela veckan lång.

Barnen har haft en sån energi den här helgen så ja. vart kom den ifrån?? men dom har somnat väldigt fort istället på kvällen då. Usch vad trött jag är ... kanske sova tidigt idag..


hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar