Summa sidvisningar

onsdag 15 februari 2012

va? Snö???

Alltså va! vad fan hände??!! helt plötsligt kom de lixom 2 dm snö! galen jag blir alltså!!! Plogat? nej nej, fick ploga mej fram hela vägen till skolan. Svetten rann o jag var helt slut när vi kom fram. Ja vi skulle ju tillbaka nästan hela vägen också, för att lämna flickorna på dagis.
umgåtts med Tezz o Jeanette idag. Pratat om barnen faktist. Hur lite dom behöver oss när dom blir äldre, vad gör vi mammor när barnen flyttat ut och deras fäders ansvar i de hela o framtiden. Ja intressant att prata om faktist.

Jag o barnen lekte i snöhögar innan vi gick hem idag också. Vi hade verkligen roligt, men efter 1 tim så började barnen frysa så då gick vi hem o drack varm oboy. Hatar snö verkligen. nu ska snön börja smälta tycker jag.

om 2 dagar drar vi till Gävle 1 vecka. har en del att packa o fixa imorgon. men umgås lite med mina vänner ska jag nog hinna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar