Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

Fullt upp hela dan

Vilken dag, o den är inte slut än heller. Har tagit ner allt från väggarna i 3 rum o tagit ut de mesta som jag kan bära själv. Tvättstugan, hämtat barn, o bakar nya bullar inför någons födelsedag imorgon. Ja så har min dag sett ut o ser fortfarande ut. Halva vardagsrummet är kvar att rensa o flytta på, plus våran säng o Byrå måste flyttas. Man får ju inte glömma bort barnen i  denna rusning heller. Som tur är så leker Michelle o Adrian med varandra och......ja Joleene hämtade jag precis från badrummet. det är något med toan som hon diggar tydligen.
 nej sitta här har man ju inte tid med. Blir att sova på soffan inatt eftersom sängen ska monteras ner. ja just de, middag ska vi ju ha oxå.. huj ingen rast här inte..


För exakt 5år sedan idag, då satt man hos en tjej kompis o tyckte synd om sej själv. Höggravid och gått över 8dagar utan nå tecken på att tösen ville komma ut. Jag var så deprimerad o nerstämd, men vem visste att förvärkarna skulle starta under natten ;)..mm imorgon fyller våran älskade Michelle 5år.. ja tiden går fort..


nej fortsätta måste jag göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar