Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

Ändrade planer för idag

God kväll på er!

Passar på att skriva lite nu för i helgen kommer jag inte ha tillgång till dator. Imorgon åker vi till min kära pappa o hälsar på. Veckan i Gävle har nu nått sitt slut. Vi har haft de jätte roligt o vi har hunnit att hälsa på alla mina goa o nära vänner denna vecka oxå , o även hunnit shoppa lite.

Köpte nya mjukisar åt Adrian och en ny tröja åt Michelle o Joleene inne på Cubus. Dom har ju så grymt snygga kläder så ååå!! Charlie var så go o köpte Guiness rekordbok 2012 till Adrian, en barbie till Michelle (som hon valde helt själv) och en ny vårjacka åt Joleene. alla blev nöjda o glada. Tack Charlie. Love you my brother.  Köpte en ny piercing åt mej själv o handlade för mina bonuspengar från Hm åt mej själv.

Idag var de meningen att vi skulle åka till Bergby o hälsa på farmor och sen åka vidare till Norrsundet o hälsa på Michela o Moa. Men pappa ringde o berätta att farmor hade blivit inlagd  på sjukhus igår. Så vi ställde in resan till Norrsundet o hälsade på Farmor istället. Hon blev så glad =).
När jag kom hem så började jag laga middagen o sen började jag packa alla kläder o allt annat som ska med hem.
Tänk vad mycket de blev att packa när man skulle hem än hur de var när vi åkte hit. hehehe mm de blir väl lätt så..

Nej nu ska jag försöka få Adrian o somna som har väldigt svårt att somna ikväll.

ha de så bra hörni..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar