Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

♥4 år tillsammans♥

Det är ju en stor dag idag! 

Tänk att man satt hemma för 4år sen, i sin 2:a i sätra här i Gävle o var så himla nykär, nyförälskad o så himla lycklig. Så nervös inför resan till Mariefred med Martina i Michelle, nervös inför att få träffa min älskade Ronny. Första kyssen var magisk verkligen. Jag trodde aldrig jag skulle finna den sanna kärleken, den eviga kärleken. I 4år har vi kämpat mot eld,vatten o vind.  Genom berg o dalar har vi vandrat för att komma dit vi är idag. vägen fram har inte varit lätt o många murar har gud satt upp för oss. Men se.. se idag lever vi fortfarande tillsammans, lika förälskade om inte mer o snart blivande man o hustru.  En vacker dotter har vi fått tillsammans o en stor o fin familj har vi tillsammans. Jag älskar dej min älskade Ronny och jag kommer för evigt att älska dig


Idag firar jag och Ronny 4år tillsammans





1 kommentar: