Summa sidvisningar

fredag 6 januari 2012

Wow vilken underbar kväll jag o min blivande man hade igår. Ost o kex O en film. Så himla mysigt. Idag blev det att vakna rätt tidigt. Ronny gick runt lite smått irriterad för att han inte kunde hitta sin snus dosa o kom in o frågade mej minst 5ggr om jag hade sett den. Ja han hittade den till slut. Hela familjef satt i soffan o mös framför barnkanalen hela morgonen. Jag kände för att ta en skön promenad efter frukosten, själv! Gud vad underbart de var.

Gick 10km genom skogen. Solen sken, blå himmel, helt tyst i skogen o så där lagomt kallt var de ute. -5grader var de. Jag joggade lite o promenerade lite. Så jävla härligt var de! Måste jag garanterat göra minst 4ggr i veckan, speciellt när barnen är på dagis o i skolan. Jag blev så pigg av att gå o blev så mycket gladare.

Nu sitter barnen o äter lunch o joleene sover en stund. Snart ska hela familjen ta sej en promenad ner till stan o handla gott gott tills ikväll o en present till Adrians klasskompis som ska ha kalas imorgon.


Hoppas ni andra får en lika mysig dag. Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar