Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

sjuker

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Men det är så att ett virus har invaderat min kropp. Jo visst. Jag har nämligen fått halsfluss. Så hela helgen har jag legat i feber o haft kraftigt ont i halsen o mått skit med andra ord. Jag som aldrig blir sjuk. Ja så helgen har inte varit så händelserik direkt. Pappa o Annelie var förbi igår o fikade. Dom har ju varit i Thailand i nästan 1mån, så dom hade lite gåvor . Adrian o Michelle fick jättefina kläder. Ronny fick jättefina tröjor. Men min present var ändå den bästa tycker jag. Jag fick en vacker ring i vitguld o rubiner. Jag kommer sätta in kort på den sen. Jag blev så glad, den var verkligen jättevacker. Joleene fick en leksak som hon verkligen älskar. Ja även fast man har mått dåligt så har helgen varit bra ändå. Har även planerat in middagen till den stora dagen idag oxå. Gud så duktig jag är, de. Går framåt. Nej nu ska jag försöka vila lite så man blir frisk någongång. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar