Summa sidvisningar

torsdag 19 januari 2012

lite blandat

God förmiddag!

Gud vad jag är seg idag alltså! orkar inte göra nånting alls idag, även om jag skulle behöva göra en hel del. Får väl se hur mycket jag orkar göra idag då. Solen skiner i alla fall, de är ju positivt.

Däremot  i morgon blir de ju en hel del att göra. Ska in o handla presenter till Julia o även lite andra saker. Blir att fira Julia den här helgen och Joleene nästa helg så dom slipper fira samma helg.
Tim o Julia kommer hit i morgon oxå =).


Jaaaa!!!!!! Våra vackra inbjudningskort har kommit! Yes, dom ligger o väntar på oss på posten =D! gissa om jag ska hämta dom de första jag gör imorgon =). Gud så spännande o se hur dom blev. Då blir de att handla hem en hel del frimärken, o sedan skriva en hel del namn o skicka iväg dom. Ännu ett steg framåt i planeringen. Vad skulle göra göra utan mina tärnor som hjälper mej.. ni är bäst tjejer.

Ja allting är nästan klart inför den stora dagen. Är väl några små saker som fattas bara, men de kommer man ju hinna. 4mån kvar hörni.. gud så spännande.

Nej nog snackat om de va eller vad säger ni?
Man kanske borde ta sej en promenad i de fina vädret o bara gå o dagdrömma?
Eller kanske ta o träna lite, de vore ju oxå bra, eller varför inte både ta en promenad o träna på samma gång.. hahahaha snacka om flum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar