Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

Höst eller vinter????

Jag är verkligen less på detta skit väder! Ska det inte vara en halv meter snö o 15 minusgrader o solsken ute? Så man kn åka pula o snowracer med barnen? Nä istället regnardeo blåser de ute, som m de vore rena hösten!. usch man blir så deppig o trött när det är sånt väder??

Igår hade jag faktist en riktigt bra dag. Åt en god frukost på "Anna på torget" med Sara, Tezz, Jeanette och Lisa.  Pratade om de mesta faktist o skrattade där emellan =). Sen blev e n liten fika hos Jeanette innan detar dax att hämta flickorna på dagis o möta upp Adrian. Jeanette och Tezz bjöd barnen på middag. Så snällt av dom att göra det. Så när vi kom hem sen så blev de att natta  Joleene direkt o barnen fick titta på Tv till läggdax.

Idag tänker jag bara ha en trevlig hemma dag. Städa, vika tvätt o sen ligga i soffan o glo på lite skilda världar. Adrian går bara halvdag idag så när han ringer o säger att han är på väg hem så går jag o möter honom.

Ja just de, vi kanske ska få en kakadua =), Dom är ju så himla fina. Det är inte riktigt bestämt ännu men stor chans. häftigt att ha en sån fin fågel hemma. Hoppas Maja låter fågeln vara, men med tanke på att han är lika stor som maja nästan, så kanske hon mer blir rädd o visar kanske lite respekt =).


Nä nu ska jag nog sätta igång med städningen här hemma.




Så här ser den ut ( inte våran fågel på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar