Summa sidvisningar

onsdag 9 november 2011

Lyckliga jag!

Brr det var inte så jätteskönt imorse när man gick med barnen till skolan/dagis, men solen skiner o det är vindstilla så man ska då inte klaga.

Idag är joleene hemma för hon har en kraftig hosta o är hemskt förkyld, mammas älskling då. Var på utvecklingsamtal idag oxå, Joleenes utvecklingssamtal. Fröknarna var så glada för joleene har utvecklats nå enormt mycket under dessa 3mån o e sån nyhet gör föräldrarna glada vill jag lova =). Så skönt att se o höra att hon börjar komma ikapp de hon har varit sen med. Hoppas bara läkarna kan skynda på lite så vi får komma dit nån gång.

Min älskade har ringt strängnäsbostad o frågar hur de går med tapetseringen som dom lovade oss för 1år sen, de är oxå på G så 3 rum ska tapetseras om o sen ska en vän till oss hjälpa oss med tjejernas rum o hallen. Tack under bara Mia för att du vill hjälpa oss. sen börjar lägenheten se bra ut! ååå vill göra om i varenda hörn alltså!! nya möbler, gardiner, sängar ja allt vill jag göra om =), men en sak i taget. finns en hel del annat som vi ska lägga pengarna på.. inför nästa år  ;)

Nä nu ska jag o Joleene mysa ner oss i soffan en stund. ha de så gött

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det går framåt för lilltjejen, finns väl inge underbarare att höra=) Vi var på utvecklingssamtal idag i skolan med Joceline, går framåt för henne med, såå skönt att höra=)

    SvaraRadera