Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Jag saknar min fina älskade mobil. åå det är tomt utan den, känner mej naken utan den, jaaa jag kan inte leva utan den. vill ha tillbaka den nu så snälla ring o säg att jag kan komma o hämta den =(.

Helgen har i alla fall varit lugn. Åt skräpmat med vackra Tezz o underbara wiggo o fredags. Skrattade så mycket så tårarna sprutade. Wiggo älskade lilla pajas hahahaha. När vi kom hem så hjälptes jag o Ronny åt att städa här hemma, satte upp julgardiner o tog fram ljustakarna.  Lite julstäming blev de även om inte snön är där ute o hjälper till.
I lördags storhandlade vi o blev några tusenlappar fattigare, Michelle skulle på kalas på eftermiddan så vi fick skynda oss lite. Michelle var så lycklig över att få gå på kalas o hon hade haft de jätteroligt oxå. Dom har ett litet tjejgäng på dagis, dom är 5 tjejer på dagis som alltid leker med varandra, o de var dom som var bjudna oxå ;).. så roligt att se dom leka.

Igår hade vi världens slapp dag. Eller ja vi gick ner till julmarknaden, men de var så tråkig tyckte vi, plus att de blåste nå enormt ute, så vi gick hem o åt pepparkakor o lussebullar o mös i soffan.

En helt vanlig helg med andra ord.

Idag är de jag o flickorna hemma bara, dom har nyligen fått i sej lunch o jag har sprungit runt o plockat o dammsugit medans, så nu är de fint här hemma oxå. Ja jag ser att Michelle sopar o gör rent skåpluckorna nu hahaha, sötnosen då.

På Torsdag kommer en kurator från Rehab o ska prata lite med oss om Joleene o vad hon behöver hjälp mej. Fy fan vad skönt att våran älskade lilla flicka äntligen får hjälp!.

nä nu måste jag fortsätta här hemma.. ha de gott


Min  älskade mobil *snyft*

2 kommentarer: