Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

ja de var ju ett tag sen..

Fy fan vad hemskt! jag har verkligen inte skrivit nå här sen en tid tillbaka. Jag har inte riktigt haft ork samtidigt som de har stått still om vad man ska skriva om.

Dagarna flyter på som dom ska här hemma. skolan, dagis, jobb, vänner, hemmet, ja allt rullar på.

November är de nu, jisses vad tiden går fort nu alltså. Inge snö än så länge, men den kommer väl snart antar jag. jag måste inskaffa mej varma vinterkläder så jag kan vara ute o leka med barnen längre än vad jag brukar vara.  Pappa fyller snart år oxå, o även farsdag dyker upp snart, de betyder ju att Julen snart är här. O inte en enda julklapp har jag hunnit inskaffa! HJÄLP!!! jag får dra med mej mina älskade vänner på en riktig julshopping med en god fika på de ;).


Livet är underbart just nu verkligen =), Adrian är extremt duktig i skolan o lärarna berömmer honom hela tiden, Michelle är så duktig o kreativ på dagis o Joleene gör stora framsteg i sin utveckling. O vi ska ju inte tala om kärleken som flödar i detta hem =).

usch, om lite mer än 2 mån så blir Joleene 2år, Julia 8 o om 3mån blir Michelle 5år. Shit, vart tog tiden vägen. Minns så väl första gången jag träffade Tim o Julia, Tim var 5år gammal (skulle fylla 6) o Julia var 4 år, så små var dom.. o idag är dom 7 o 9 år..Michelle var ju bara 2år gammal lixom haha ja tiden går verkligen fort.

Vår stora vackra familj  fylld med kärlek o glädje.

I love my life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar