Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

dom senaste dagarna..

I onsdags var jag på min första kryssning. Ja jag har varit på en kryssning förut med mina föräldrar, så de var första gången jag åkte med kompisar. Vi åkte på en dagskryssning. åkte vid 8 på morgonen o fick åka buss i 3tim innan vi kom fram till båten. Vi åt väldigt god mat o hade de så himla trevlig. Jag hade världens underbaraste sällskap o jag kunde inte ha de bättre. Ni får mej verkligen att le o må bra tjejer. Ni dömer mej aldrig o ni finns vid min sida alltid. Ni är dom bästa så ni vet.
Nästa gång blir de garanterat en 48timmars kryssning ;).

Höstlovet har rusat förbi. Jag o Adrian hade en  egen dag utan flickorna. Vi åkte o badade i E-tuna. De var så himla roligt verkligen, vi åkte en hel del rutchkana o hoppade i vågorna en hel del. Men efter 2,5tim så började jag frysa så då bestämde vi oss för att röra oss hemåt. Vi åt självklart på badet oxå ;).
När vi satte oss på tåget så somnade jag. Jag var så extremt trött o varför vet jag inte, men somnade gjorde jag i alla fall. Vi passerade strängnäs o jag sov så djupt, så när vi kom till läggesta så säger Adrian " men mamma, är inte vi i läggesta nu?", jag tittar upp o märker att vi har stannat i läggesta. Med ett ryck kastar jag mej upp o nästan springer av tåget med adrian i handen. hahaha hade inte jag vaknat så hade vi åkt vidare mot sthlm hahaha. Men Adrian hade haft de jätteroligt med bara mamma o tyckte vi skulle göra de fler gånger. Självklart Adrian självklart!

Idag står  de storhandling på vårat schema. Så himla mysigt att åka o storhandla tillsammans tycker jag =).  vädret är pissdåligt men ut måste vi för barnens skull. Nä nu ska jag nog städa här hemma. ha de gött mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar