Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

I'm back

Oj evigheter sen man skrev någonting här!

Ja jag orkar då inte dra allt som har hänt den senaste tiden, utan vi säger bara att det har varit en tuff period o man har legat lågt under en viss tid. Men nu är allting som de ska igen o man mår prima =).

Adrian har nu börjat 1:an o ingen är mer stolt över den pojken än mej. tiden går så himla fort, o han är såå duktig.

Finns väl inte så mycket att skriva om tycker jag...
Fick inte jobba kvar på mitt jobb så jag sökte nytt jobb o jobbar nu på äldreboende som vik.. Väldigt bra ställe o jag trivs som fisken i vattnet. Intro hela nästa vecka på olika avdelningar.

Idag har jag o mina 3 vänner varit på APT (Anna På Torget), o käkat frulle o snackat en hel del, alltid lika mysigt ju =). Vi drog vidare ner på gamla jobbet o fyllde i lönelappen o sen vidare hemåt.. Jag är så himla trött idag så det är äckligt, sovit väldigt dåligt 3 nätter irad, försökte sova en stund nu när Joleene sov middag, men ja.. de blev 30min sömn för en annan.

Här hemma ska de nu städas o sen måste jag få i mej något att äta *hungrig*.

Hoppas ni alla har haft det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar