Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Helgen i Siggefora

Jag tror att de stavas Siggefora i alla fall :S.

jaja skit samma. I fredags åkte vi till Siggefora med Pappa o Annelie. Vi plackade upp sambon på vägen dit o sen vidare till uppsala. Sambon fick testa Kostym som han skulle ha på bröllopet. Gissa om han var vacker i sin fina komsym. Tyvärr fick jag inte knäppa nå kort på honom :(..
Vi drog sedan vidare till Siggefora där deras husvagn står. Skit mysigt o väldigt vackert ställe. En jättefin sjö mitt i allt som man kunde går runt om man ville. Bara 4,5km runt hela. Nästa gång jag åker dit så ska jag gå runt sjön =).
Vi grillade o hade väldigt trevligt tycker jag. Så skönt att komma hemifrån o släppa all stress, tv o data.. så jävla mysigt =): Barnen badade o hade de bra.. 23grader i vattnet hade dom ( en skillnad jämnför med i mälaren). På lördagen var de så klart bröllop så då gick hela den dagen åt till de =). På söndagen så gick jag o sambon på en promenad o sen satte vi oss på en klippa o njöt av utsikten.. så mysigt utan barn o vi behövde verkligen de =). Barnen badade en sista gång innan vi skulle åka hem. Tråkigt att åka hem verkligen.. tillbaka till allvaret, emn jag hoppas vi får åka dit fler gånger =D..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar