Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

har inte riktigt haft tid..

Har inte riktigt haft tid att skriva så mycket här inne den här veckan, haft fullt upp sen i ons.. mycke strul o en hel del problem oxå, men även nöjjen. Tim o Julia kom i torsdags, dom lekte ute hela dagen.
Chefen ringde mej i torsdags kväll o frågade om jag kunde jobba på fredagen, jag visste ju att sambon skulle jobba på fredagen så jag fick be svärmor om hjälp o hon ställde upp som barnvakt under fredagen. tack så hemskt mycket svärmor, jag är väldigt tacksam över de.
De var väldigt jobbigt att börja jobba igen, hehe men man kände att man levde o äntligen får jag oxå dra in lite pengar till familjen. Ja de gick så bra så jag fick jobba själv idag o ska även jobba imorgon o på måndag. De gillar vi. Dock så saknar jag barnen när jag jobba.
Min kära sambo satt hemma med alla 5 barnen idag, starkt jobbat av honom o jag är stolt över honom att han klarade av de. Men jag fick en hel del beröm när jag kom hem, han tyckte jag var en väldigt stark kvinna som orkade ta hand om hela familjen om dagarna .. mm ja du ;)

Har väldigt ont i mina fötter just nu men de är bara att vila för imorgon är de dax att jobba igen, börjar dock 12 imorgon.

Barnen har nyss ätit upp deras godis o sitter just nu o äter popcorn o tittar på film, snart dax för dom att sussa kudde. Joleene sover redan..

Vilka härliga sommardagar de har varit föresten, underbart!! har dock inte kunnat ta oss till stranden då jag har jobbat.


nä nu får ni ha en bra kväll!!!

1 kommentar:

  1. har för mej att du sagt det förr men var jobbar du nu igen? kul att du fått komma igång med jobb igen =)

    SvaraRadera