Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

för mycket nu

Oj! nu har man inte skrivit här på ungefär 1 vecka va? håller inte koll längre. Det har varit så mycket den här veckan, jobb jobb jobb jobb o på min lediga tid har jag gosat med kissebarn o umgåtts med mina kära o goa vänner. Vädret har väl varit lite upp o ner men inte ska man klaga..

Även idag har jag jobbat, men idag fick jag ta skit för nått som inte var mitt problem eller fel. Dom i receptionen skällde ut mej för att jag inte hade städat konverans rummen, men som sagt, de är inte mina områden o jag hade bara hand om hotellen, men inte ens de var lätt. 66rum skulle jag städa helt själv o då menar jag helt själv. Ingen bodde på hotellen så de var bara jag o ingen annan där. jobbit o läskigt med tanke på att de enbart regnat ute..

När jag kom hem så var camilla o hennes barn här.. hon ska tatuera sambon idag, på ryggen. dom håller på nu o de blir så snyggt, men de tar tid o de är snart dax för barnen att sova oxå. Blir en lång kväll ikväll. Tim o Julia har varit här i helgen oxå, så sambon har haft fullt upp medans jag har jobbat. blir mer jobb resten av veckan. ja ingen rast ingen vila här inte..Dessutom fyller Adrian år nästa lördag så jag har en hel del att fixa tills dess oxå, presenter, inbjudningskort till kalas, bakning o fan o hans moster.. men de ska jag väl hinna

på Torsdagkväll blire tjejernas kväll oxå =D!!! vi blir ungefär 20st, kommer bli så jävla kul o jag längtar som FAN!!!

nä ha de så bra nu hörni =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar